Co to Google ad Grants

Google dla Organizacji Non-Profit

Firma Google od wielu lat wspiera na różne sposoby organizacje non-profit. Jednym z takich programów jest Google Ad Grants.

Google, dzięki Ad Grants, udostępnia organizacjom non-profit budżet w wysokości do 10 000 dolarów miesięcznie na reklamy w swojej wyszukiwarce. Przygotowane w tym programie reklamy wyświetlane jeśli ktoś poszukuje organizacji non-profit. Program działa od 2003 roku i w trakcje jego trwania, Google przyznało już ponad 10 miliardów dolarów na reklamę dla ponad 115 000 organizacji non-profit w 51 krajach.

Google ad grants wsparcie dla ong

Jakie są kryteria uczestnictwa w projekcie Google AD Grants

Aby uzyskać wsparcie należy spełnić kilka kryteriów, a mianowicie:

  • Podmiot ubiegający się o wsparcie musi być organizacją charytatywną oraz musi być aktualnie zarejestrowany w Technologie.org.pl, regionalnym oddziale TechSoup Global.
  • Organizacja musi być zarejestrowana przez odpowiednie instytucje albo uznana przez nie za: organizację pożytku publicznego, fundację działającą na rzecz pożytku publicznego, stowarzyszenie działające na rzecz pożytku publicznego lub organizację religijną.
  • podmiot ubiegający się o wsparcie musi wymagania kraju w którym działa
  • zaakceptować warunki programu Google Dla Organizacji Non-profit

Jakie jeszcze są wymagania?

Organizacja ono-profit musi posiadać wysokiej jakości stronę internetową spełniającą zasady Google dotyczące witryn internetowych oraz być w stanie spełnić zasady samego programu. Zasady te można znaleźć na stronie Google Ad Grants link

Jeśli zdecydujecie się na udział w tym projekcie to zachęcamy do kontaktu z nami – chętnie pomożemy przygotować waszą stronę internetową lub zajmiemy się przygotowaniem kampanii ADS. Powodzenia.

Dodaj komentarz