Szkolenie: E-commerce w praktyce - skuteczne narzędzia sprzedaży przez Internet
Przekrojowe szkolenie E-commerce w praktyce uczy jak wykorzystać internetowe kanały komunikacji do pozyskiwania nowych klientów i jak za ich pomocą utrzymać kontakt z obecnymi. Ponadto szkolenie to wskazuje kierunki i sposoby działania pozwalające zwiększyć obecność i rozpoznawalność marki w sieci
Zakres tematyczny szkolenia E-commerce w praktyce został tak dobrany aby pokazać szereg możliwości i ułatwić dokonanie wyboru najbardziej optymalnych rozwiązań oraz ścieżek do prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych. Dodatkowo, zdobyta na szkoleniu wiedza może usprawnić współpracę z agencjami marketingowymi oraz osobami odpowiedzialnymi za e-marketing.
Czas trwania: – 2 dni – 12 godzin
Miejsce szkoleń: Warszawa, Zakopane, Gdańsk, Online
Spis treści
Korzyści ze szkolenia e-commerce w praktyce
- » Możliwości pozyskiwania nowych klientów
- » Wzrost sprzedaży
- » Zwiększenie rozpoznawalności marki
- » Aktualizacja i rozszerzenie oferty
- » Analiza konkurencji
- » Ponad 50 źródeł internetowych i narzędzi do wykorzystania w marketingu internetowym
Program kursu e-commerce w praktyce
Dzień 1
Podstawy pozycjonowania stron WWW oraz SEO.
- » co to jest SEO
- » praktyczne porady dla twórców treści internetowych
- » narzędzia do analizy SEO
- » audyt strony www – zobacz co robisz źle
- » BuildingLink – czym jest i jak go stosować
- » czym są linki i rodzaje linków
- » linkowanie wewnętrzne a zewnętrzne
- » linki nofollow i dofollow – dlaczego to takie ważne
- » bezpieczeństwo SSL
- » treści na stronie i szybkość jej ładowania
Płatne reklamy w Google, na Facebooku i remarketing
- » Remarketing
- » Piksel Facebooka
- » Czym jest PPC?
- » Reklama na Facebooku i Instagramie (Facebook ADS)
- » Kampanie reklamowe w Google (Google ADS)
- » Kiedy SEO i buildingLink, a kiedy PPC?
Inne strategie marketingowe
- » Content marketing
- » Marketing szeptany
- » Marketing wirusowy
- » Video marketing
- » Email marketing
Dzień 2
Identyfikowanie trendów w internecie oraz zainteresowań internautów
- » Monitorowanie marki w sieci
- » Google Trends
- » Praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych
- » Gemius i PBI
Przegląd bezpłatnych narzędzi dla twórców treści - foto, video i grafika
- » Darmowe materiały na licencji CC0 – Creative Commons 0 – no right sererved
- » Źródła bezpłatnych materiałów foto-graficznych – jak poszukiwać
- » Przegląd narzędzi do przygotowywania grafiki i video (bezpłatne lub w modelu freemium)
Media społecznościowe - Facebook i cała reszta
- » Znaczenie działań w mediach społecznościowych
- » Profil prywatny i fanpage na Facebooku
- » LinkedIn – Personal branding i budowanie sieci kontaktów
- » Być czy nie być (wszędzie)? – strategia social-media
» Źródła bezpłatnych raportów, podpatrywanie „best practice”
» Przykłady narzędzi do monitoringu i analizy działań konkurencji i własnych w mediach społecznościowych – „zautomatyzowani asystenci”
» Monitoring obecności marki / osoby w sieci
Pomiar i analiza ruchu Internetowego Google Analytics
- » Po co „śledzić” użytkowników?
- » Fundamentalne pojęcia i wskaźniki wytłumaczone w prosty sposób
- » Podstawy analizy przy użyciu Google Analytics
- » Możliwości wykorzystania do oceny skuteczności działań promocyjnych
Terminarz najbliższych szkoleń E-commerce w praktyce
Temat szkolenia | Termin | Miejsce | Nocleg | Cena | Zgłoszenie |
---|---|---|---|---|---|
E-commerce w praktyce – skuteczne narzędzia sprzedaży przez Internet | 17 -18 listopada | Zakopane | 2 noclegi | 590 zł | |
24 -25 listopada | Gdańsk | 2 noclegi | 590 zł |
||
27 -28 października | Warszawa | – | 490 zł |
||
17 -18 listopada | Online | – | 390 zł |
Ceny szkoleń stacjonarnych, realizowanych w Zakopanem i Gdańsku obejmują:
- » dwa noclegi w pokojach dwuosobowych*
- » dwa śniadania i dwa obiady
- » serwis kawowy podczas szkolenia nonstop
- » materiały dydaktyczne
- » certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
Miejsce (hotel) organizacji szkolenia oraz zakwaterowania uczestników podawane jest po skompletowaniu grupy. Uczestnicy przyjeżdżają w przeddzień terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia od godz. 15.00. Lista hoteli i pensjonatów, w których realizujemy szkolenia dostępna tutaj
W przypadku uczestników szkoleń preferujących wyższy standard hotelowy (niż ***) lub uczestników dojeżdżających do miejsca szkolenia (hotelu) – istnieje możliwość rezygnacji z noclegów. Wówczas od ceny szkolenia należy odjąć 100pln+23%VAT, Koszt szkolenia bez zakwaterowania to 490 pln+23%VAT/ 1 os.
Szkolenia realizowane w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych. Podczas szkolenia uczestnicy otrzymują:
- » obiad
- » materiały szkoleniowe
- » serwis kawowy nonstop
- » certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
Usługa oferowana bez zakwaterowania. O miejscu szkolenia informujemy po skompletowaniu grupy. Lista hoteli i pensjonatów, w których realizujemy szkolenia dostępna tutaj.
Szkolenia online „live” – Proponujemy możliwość udziału w szkoleniach ONLINE na zasadzie STREAMING WEBINAR „LIVE”. Uczestnik bierze obserwacyjny ale czynny udział w szkoleniu ONLINE, które odbywa się w rzeczywistości na sali szkoleniowej. Ma kontakt wizualny i głosowy z trenerem prowadzącym zajęcia. Widzi całą prezentację oraz bierze czynny udział we wszystkich ćwiczeniach, które realizują uczestnicy stacjonarnego szkolenia. Może na tzw. „oknie czatu” pisać pytania i komentarze, do których trener prowadzący nawiązuje podczas dalszej części szkolenia. Koszt szkolenia online: 390 pln+23%VAT/ 1 osobę/ 2 dni.
- * dopłata do pokoju jednoosobowego – 140 zł netto + 23%VAT za 2 dni
Formularz deklaracji uczestnictwa w szkoleniu e-commerce w praktyce
Deklaracja nie jest zobowiązaniem udziału w szkoleniu
Po wysłaniu niniejszej deklaracji, wysyłamy na wskazany adres email: kartę zgłoszeń, szczegóły organizacyjne oraz wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych wg RODO.
Deklaracja uczestnictwa w szkoleniu
Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwość samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o (w sytuacji szkoleń stacjonarnych) miejscu odbywania się szkoleń.
Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym/ Gdańsku lub do wysłania linku, w sytuacji szkoleń Online). Prosimy również o wysłanie wypełnionej, załączonej wraz ze Zgłoszeniem ZGODY na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: +48 509 857 864 (9.00-21.00).
Opłaty
Po odesłaniu wypełnionego formularza ZGŁOSZENIE wystawiamy PROFORMĘ przesyłając ją na wskazany w zgłoszeniu adres email. Na minimum 7 dni (w przypadku szkoleń stacjonarnych) i 3 dni (w przypadku webinarów) przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.
Rezygnacja zgłoszona (mailem) do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Nie wystawiamy wówczas f-ry rozliczeniowej VAT. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury VAT. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej. W przypadku wyczerpania liczby miejsc, odwołania szkolenia z winy organizatora lub rezygnacji do 7 dni (a dokonanej wpłaty) zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.
Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT.
Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.