Szkolenie E-commerce – skuteczne narzędzia sprzedaży

Szkolenie: E-commerce w praktyce - skuteczne narzędzia sprzedaży przez Internet

Przekrojowe szkolenie E-commerce w praktyce uczy jak wykorzystać internetowe kanały komunikacji do pozyskiwania nowych klientów i jak za ich pomocą utrzymać kontakt z obecnymi. Ponadto szkolenie to wskazuje kierunki i sposoby działania pozwalające zwiększyć obecność i rozpoznawalność marki w sieci

Zakres tematyczny szkolenia E-commerce w praktyce został tak dobrany aby pokazać szereg możliwości i ułatwić dokonanie wyboru najbardziej optymalnych rozwiązań oraz ścieżek do prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych. Dodatkowo, zdobyta na szkoleniu wiedza może usprawnić współpracę z agencjami marketingowymi oraz osobami odpowiedzialnymi za e-marketing. 

Czas trwania: – 2 dni – 12 godzin

Miejsce szkoleń: Warszawa, Zakopane, Gdańsk, Online

szkolenie z e-commerce czyli skuteczne kampanie reklamowe

Spis treści

Korzyści ze szkolenia e-commerce w praktyce

  • »  Możliwości pozyskiwania nowych klientów
  • »  Wzrost sprzedaży
  • »  Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • »  Aktualizacja i rozszerzenie oferty 
  • »  Analiza konkurencji
  • »  Ponad 50 źródeł internetowych i narzędzi do wykorzystania w marketingu internetowym

Program kursu e-commerce w praktyce

Dzień 1

Podstawy pozycjonowania stron WWW oraz SEO.

  • »  co to jest SEO
  • »  praktyczne porady dla twórców treści internetowych
  • »  narzędzia do analizy SEO
  • »  audyt strony www – zobacz co robisz źle
  • »  BuildingLink – czym jest i jak go stosować
  • »  czym są linki i rodzaje linków
  • »  linkowanie wewnętrzne a zewnętrzne
  • »  linki nofollow i dofollow – dlaczego to takie ważne
  • »  bezpieczeństwo SSL
  • »  treści na stronie i szybkość jej ładowania

Płatne reklamy w Google, na Facebooku i remarketing

  • »  Remarketing
  • »  Piksel Facebooka 
  • »  Czym jest PPC?
  • »  Reklama na Facebooku i Instagramie  (Facebook ADS)
  • »  Kampanie reklamowe w Google (Google ADS)
  • »  Kiedy SEO i buildingLink, a kiedy PPC?
  •  

Inne strategie marketingowe

  • »  Content marketing
  • »  Marketing szeptany
  • »  Marketing wirusowy
  • »  Video marketing
  • »  Email marketing

Dzień 2

Identyfikowanie trendów w internecie oraz zainteresowań internautów

  • »  Monitorowanie marki w sieci
  • »  Google Trends
  • »  Praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych
  • »  Gemius i PBI

 

Przegląd bezpłatnych narzędzi dla twórców treści - foto, video i grafika

  • »  Darmowe materiały na licencji CC0 – Creative Commons 0 – no right sererved
  • »  Źródła bezpłatnych materiałów foto-graficznych – jak poszukiwać
  • »  Przegląd narzędzi do przygotowywania grafiki i video (bezpłatne lub w modelu freemium)

 

Media społecznościowe - Facebook i cała reszta

  • »  Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • »  Profil prywatny i fanpage na Facebooku
  • »  LinkedIn – Personal branding i budowanie sieci kontaktów
  • »  Być czy nie być (wszędzie)? – strategia social-media
  • »  Źródła bezpłatnych raportów, podpatrywanie „best practice”

  • »  Przykłady narzędzi do monitoringu i analizy działań konkurencji i własnych w mediach społecznościowych – „zautomatyzowani asystenci”

  • »  Monitoring obecności marki / osoby w sieci

Pomiar i analiza ruchu Internetowego Google Analytics

  • »  Po co „śledzić” użytkowników?
  • »  Fundamentalne pojęcia i wskaźniki wytłumaczone w prosty sposób
  • »  Podstawy analizy przy użyciu Google Analytics
  • »  Możliwości wykorzystania do oceny skuteczności działań promocyjnych

 

Terminarz najbliższych szkoleń E-commerce w praktyce

Temat szkolenia TerminMiejsceNoclegCenaZgłoszenie
E-commerce w praktyce
– skuteczne narzędzia sprzedaży przez Internet
17 -18 listopada Zakopane2 noclegi 590 zł
24 -25 listopada Gdańsk2 noclegi 590 zł
27 -28 października Warszawa490 zł
17 -18 listopada Online390 zł

Ceny szkoleń stacjonarnych, realizowanych w Zakopanem i Gdańsku obejmują:

  • »  dwa noclegi w pokojach dwuosobowych*
  • »  dwa śniadania i dwa obiady
  • »  serwis kawowy podczas szkolenia nonstop
  • »  materiały dydaktyczne
  • »  certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Miejsce (hotel) organizacji szkolenia oraz zakwaterowania uczestników podawane jest po skompletowaniu grupy. Uczestnicy przyjeżdżają w przeddzień terminu szkolenia. Zakwaterowanie tego dnia od godz. 15.00. Lista hoteli i pensjonatów, w których realizujemy szkolenia dostępna tutaj 

W przypadku uczestników szkoleń preferujących wyższy standard hotelowy (niż ***) lub uczestników dojeżdżających do miejsca szkolenia (hotelu) – istnieje możliwość rezygnacji z noclegów. Wówczas od ceny szkolenia należy odjąć 100pln+23%VAT, Koszt szkolenia bez zakwaterowania to 490 pln+23%VAT/ 1 os.

Szkolenia realizowane w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych. Podczas szkolenia uczestnicy otrzymują:

  • »  obiad
  • »  materiały szkoleniowe
  • »  serwis kawowy nonstop
  • »  certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Usługa oferowana bez zakwaterowania. O miejscu szkolenia informujemy po skompletowaniu grupy. Lista hoteli i pensjonatów, w których realizujemy szkolenia dostępna tutaj.

Szkolenia online „live” – Proponujemy możliwość udziału w szkoleniach ONLINE na zasadzie STREAMING WEBINAR „LIVE”. Uczestnik bierze obserwacyjny ale czynny udział w szkoleniu ONLINE, które odbywa się w rzeczywistości na sali szkoleniowej. Ma kontakt wizualny i głosowy z trenerem prowadzącym zajęcia. Widzi całą prezentację oraz bierze czynny udział we wszystkich ćwiczeniach, które realizują uczestnicy stacjonarnego szkolenia. Może na tzw. „oknie czatu” pisać pytania i komentarze, do których trener prowadzący nawiązuje podczas dalszej części szkolenia. Koszt szkolenia online: 390 pln+23%VAT/ 1 osobę/ 2 dni.

  • * dopłata do pokoju jednoosobowego – 140 zł netto + 23%VAT za 2 dni

Formularz deklaracji uczestnictwa w szkoleniu e-commerce w praktyce

Deklaracja nie jest zobowiązaniem udziału w szkoleniu

Po wysłaniu niniejszej deklaracji, wysyłamy na wskazany adres email: kartę zgłoszeń, szczegóły organizacyjne oraz wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych wg RODO.

Deklaracja uczestnictwa w szkoleniu

Deklaracja online jest przeznaczona dla osób, która mają możliwość samodzielnego decydowania o zgłoszeniu osób na szkolenia. Po wypełnieniu i przesłaniu Deklaracji wysyłamy informacje o (w sytuacji szkoleń stacjonarnych) miejscu odbywania się szkoleń.
Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIE. Zawiera on m.innymi miejsce na imienne dane uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń w Zakopanym/ Gdańsku lub do wysłania linku, w sytuacji szkoleń Online). Prosimy również o wysłanie wypełnionej, załączonej wraz ze Zgłoszeniem ZGODY na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO. W sytuacji nie otrzymania potwierdzenie przyjęcia Deklaracji (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy: +48 509 857 864 (9.00-21.00).

Opłaty

Po odesłaniu wypełnionego formularza ZGŁOSZENIE wystawiamy PROFORMĘ przesyłając ją na wskazany w zgłoszeniu adres email. Na minimum 7 dni (w przypadku szkoleń stacjonarnych) i 3 dni (w przypadku webinarów) przed terminem szkolenia prosimy o wpłatę na konto, która stanowi gwarancję udziału w szkoleniu.
Rezygnacja zgłoszona (mailem) do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Nie wystawiamy wówczas f-ry rozliczeniowej VAT. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury VAT. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej. W przypadku wyczerpania liczby miejsc, odwołania szkolenia z winy organizatora lub rezygnacji do 7 dni (a dokonanej wpłaty) zgłaszającemu zostanie niezwłocznie zwrócona cała kwota wpłacona na konto organizatora.
Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT.
Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamówienia stosowne oświadczenie, które wysyłamy na życzenie instytucji/ firmy zgłaszającej.
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.